Heb je een klacht over de gemeente?

Gemeentelijke Ombudsman

Marianne van den Anker, is onafhankelijk en voor een periode van zes jaar benoemd door de gemeenteraden van Rotterdam en de overige aangesloten gemeenten. Zij kan uw klachten over gemeentelijke diensten, deelgemeenten, gemeenteambtenaren en gemeentebestuurders onderzoeken en beoordelen. De gemeentelijke ombudsman bedient burgers, bedrijven en maatschappelijke organisaties.

Allemaal gratis.

Heb je een klacht over de gemeente, kom je er niet uit en is er niemand die naar je luistert?

Ombudsman, kan u helpen!

Als u vindt dat uw gemeente niet behoorlijk met u is omgegaan kunt u een klacht indienen. Dat kunt u bijvoorbeeld doen als de gemeente niet bereikbaar is, of veel te lang wacht met een antwoord op uw vraag. Het kan ook zijn dat u steeds maar wordt doorverwezen zonder dat iemand met uw vraag aan de slag gaat. Of een medewerker van de gemeente is onbeleefd. Dien dan een klacht in bij de gemeente. Als dat niet helpt of er komt geen reactie, kom dan naar gemeentelijke ombudsman Marianne van den Anker.

U kunt bellen gratis of loop binnen:

Elke woensdag van 10.00 tot 16.00 uur

Strevelsweg 690, Rotterdam

 


Elke dinsdag van 9.00 - 16.00 uur

Meent 106, 4e etage, Rotterdam

 

Ombudsman contacts:

Vorige
Vorige

Beweeglessen voor ouder en kind

Volgende
Volgende

GRATIS kinderen kledingmarkt